چطور بیزینس کوچینگ به استارتاپ ها کمک می کند؟

زمانیکه تصمیم می گیرید یک استارتاپ را راه اندازی کنید، از تخصص فنی خود در این حوزه از تجارت اطمینان کافی دارید. با این حال، شما نمی توانید همه کارها را خودتان انجام دهید. راه اندازی یک استارت آپ نیاز به انجام فعالیت های متنوعی دارد. از بازاریابی گرفته تا مدیریت فروش، دستیابی به موفقیت بدون راهنمایی و حمایت یک کوچ کسب و کار که در استارتاپ کوچینگ مهارت دارد، دشوار است.

بیایید ببینیم چطور بیزینس کوچینگ می تواند به شما کمک کند استارتاپ موفقی راه اندازی کنید:

 

1. استارتاپ کوچینگ، رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما را راحت تر می کند

مدتی است که قصد راه اندازی کسب و کار استارتاپی خود را دارید. بودجه و مکان مناسب را فراهم کردید، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را انجام دهید. اینجاست که یک کوچ کسب و کار به شمو کمک می کند. استارتاپ کوچینگ راهکارهایی را به کار می گیرد تا شما را برای انجام کارهای بزرگ ترغیب کند. به این ترتیب می توانید به اهداف مورد نظر خود در کوتاه مدت و بلند مدت دست پیدا کنید.

 

2. کوچ کسب و کار شما را برای توسعه استارتاپ تان راهنمایی می کند

استارتاپ کوچینگ با پیش بینی کیفیت، تعداد محصولات، خدمات قابل ارائه و جمعیت مصرف کنندگان در ابتدای راه، راهنمای شما خواهد بود. با رشد و توسعه کسب و کارتان،  تقاضا برای محصولات یا خدمات خاص هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت تغییر می کند. بنابراین، نیاز به تغییر استراتژی برای پاسخگویی به خواسته های مصرف کننده ایجاد می شود. استارتاپ کوچینگ می تواند درباره تغییر جمعیت، مخاطبین هدف، و ویژگی های مشتریان تان، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد تا بدون هیچ مشکلی کسب و کارتان را توسعه دهید.

 

3. بیزینس کوچ به شما برای ماندن در مسیر رسیدن به هدف انگیزه می دهد

در ابتدای راه اندازی هر استارتاپی، باید اهدافی را برای دستیابی به آن تعیین کنید. اما گاهی اوقات به دلیل عوامل متعددی، از مسی رسیدن به هدف منحرف می شوید یا انگیزه خود را از دست می دهید.

مثلا شاید در ابتدا تصمیم گرفته اید که می خواهید بزرگترین تولید کننده و صادرکننده کالا یا خدمات خاصی باشید. اما این هدف تحت تأثیر عوامل مختلفی، به نطرتان دست نیافتنی شده است. استارتاپ کوچینگ به شما کمک می کند نگرش های شخصی تان نسبت به کارتان را تغییر دهید و برای اینکه به اهداف تان برسید، راهکار های مناسب پیدا کنید و تصمیمات درستی بگیرید.

 

4. استارتاپ کوچینگ، راهکارهای لازم برای غلبه‌ی بر چالش ها را به شما پیشنهاد می دهد

ممکن است پس از مدتی به این افتخار کنید که چقدر در راه اندازی کسب و کار خود در مسیر درست پیشرفت کرده اید. این واقعا عالی است! اما شما نمی توانید اینده را پیش بینی کنید. احتمال دارد که ناگهان با چالش‌های اقتصادی مبهم یا نامشخصی مواجه ‌شوید که می‌تواند موفقیت‌هایی را که تاکنون به دست آورده‌اید، تضعیف کند. در این شرایط نیاز به راهنمایی های استارتاپ کوچینگ دارید تا بر چالش ها غلبه کنید.

 

5. کوچ کسب و کار به شما کمک می کند، مهارت های خود را توسعه دهید

هر فردی ممکن است در حوزه خاصی، تخصص داشته باشد، اما مطئنا شما همه مهارت ها را بلد نیستید.  ممکن است در تولید خوب باشید اما روش بازاریابی محصولات یا خدمات خود را ندانید. بنابراین، استارتاپ کوچینگ به شما کمک می‌کند محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنید.

از طرفی، فناوری بیش از هر زمان دیگری در حال پیشرفت است و این روند همینطور ادامه خواهد داشت. به عنوان مثال، بهترین راه برای افزایش فروش محصول و خدمات در عصر اینترنت، بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام است. اما شما ممکن است با استراتژی های این نوع بازاریابی آشنا نباشید، پس برای کسب موفقیت باید از یک مشاور کسب و کار کمک بگیرید.

اگر می خواهید استارتاپ تان را با موفقیت در مسیر رسیدن به اهداف تان هدایت کنید، از خدمات بیزینس کوچینگ رضا آذرپیرا – دارای مدرک از فدراسیون جهانی کوچینگ- کمک بگیرید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
باز کردن چت
سلام
چطوری میتونم کمکتون کنم؟