بیزینس کوچینگ به سبک رضا آذرپیرا

بیزینس کوچینگ از دیدگاه رضا آذرپیرا فرآیندی است که در آن یک کوچ حرفه ای، صاحب یک کسب و کار را برای رسیدن به اهداف کاری خود راهنمایی می کند. بیزینس کوچینگ به سبک رضا آذر پیرا شامل کمک به مشتری برای توسعه مهارت های مدیریتی، ایجاد استراتژی های تجاری و بهبود طرز فکر در اداره کسب و کارش است. مهمتر از همه، وظیفه کوچ حرفه ای، کمک به رشد کسب و کار است.

بیزینس کوچ چه کاری انجام می دهد؟

کار با یک کوچ حرفه ای در واقع ایجاد یک رابطه قابل اعتماد است و برای اینکه بتوانید به طور کامل آن را درک کنید در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم که “بیزینس کوچ دقیقا چه کاری انجام می دهد؟”

به شما کمک می کند مسیری را برای رشد حرفه ای کسب و کار خود ترسیم کنید

از دیدگاه رضا آذرپیرا، بیزینس کوچ حرفه ای باید شما را راهنمایی کند تا فاصله بین جایگاهی که امروز در آن قرار دارید و جایگاهی که می خواهید در اینده به آن برسید را کشف کنید. کارآفرین یا مدیر بیزینس با کمک کوچ، می‌تواند یک طرح کسب‌وکار قوی و استراتژیک ایجاد کند که باعث رشد کسب و کارش می‌شود. بیزینس کوچینگ به سبک رضا آذر پیرا، بررسی کسب و کار از دید فردی خارج از حیطه آن است که به مدیر برای توسعه پتانسیل های جدیدی که به آن نیاز دارد، کمک می کند.

 

2. به شما کمک می کند ارزش های اصلی و چشم انداز بیزینس تان را کشف و مشخص کنید

اکثر مدیران تازه کار اغلب با تعریف ارزش‌های خود و ترسیم آن‌ها در برابر چشم‌انداز روشن کسب و کارشان مشکل دارند. کوچ باتجربه می تواند به مدیر کمک کند تا ارزش ها و چشم اندازهای شرکت را با هم همسو کند. به این ترتیب مدیر می تواند با حضور قدرتمند و اعتماد به نفس لازم تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کند.

 

3. مهارت و تخصص های مورد نیازتان را به شما آموزش می دهد

هیچ کس بهتر از یک مدیر اجرایی ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار خود را نمی داند. به همین دلیل است که تلاش برای یافتن یک برنامه عملی قابل اجرا در یک کتاب یا یک وب سایت که برای همه کاربردی باشد، بی معنی است. حتی کارگاه‌های بیزینس کوچینگ، اگرچه ارزشمند هستند، اما فاقد رویکرد منحصر به فرد برای هر کسب و کار می باشند که بسیاری از مدیران به آن نیاز دارند.

سبک بیزینس کوچینگ رضا آذرپیرا، این مشکل را به سه روش حل می کند:

اولاً، کوچ حرفه ای دارای سطح بالایی از تخصص در صنایع و رشته های خاص است که می تواند این تخصص را به مدیر بیزینس آموزش دهد.

دوما، بیزینس کوچ اغلب به عنوان یک کارآفرین و مدیر کسب و کار، تجربه کافی در به ثمر رساندن چندین بیزینس واقعی را دارد. بنابراین، با تکیه بر تجربیات خود، بهترین راه حل ها را به مدیر پیشنهاد می دهد.

سوم، کوچ می تواند توصیه های مناسب و برنامه های عملی ارائه دهد که به عنوان یک شتاب دهنده برای صاحب کسب و کار عمل کرده و در نهایت منجر به رشد شخصی و کاری او می شود.

 

4. فضای امنی را برای مقاومت در برابر آسیب پذیری و آمادگی برای رشد بیشتر فراهم می کند

رابطه بین مدیر بیزینس و مربی فضای امن و قابل اعتمادی است. هنگامی که اعتماد ایجاد شد، هر دو طرف می توانند بدون ترس از تمسخر یا تحقیر عمیق ترین تردیدهای خود را با هم به اشتراک بگذارند.

با حمایت یک بیزینس کوچ، مدیر هر کسب و کاری می تواند بدون محدودیت ایده‌های جدید برای رشد بهتر را کشف کرده یا راه‌هایی را برای تبدیل شدن به یک مدیر بهتر را امتحان کند. این رابطه دوجانبه، نه تنها باعث ایجاد اعتماد به نفس در یک مدیر می شود، بلکه می تواند مستقیماً بر توسعه مالی و فرهنگی آن بیزینس نیز تأثیر بگذارد.

 

5. به عنوان یک شریک مسئولیت پذیر و محرک عمل می کند

یک مربی کسب و کار می تواند در مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل سطح بالایی از مسئولیت پذیری را ایجاد کند. با مسئولیت‌پذیری بیشتر، مدیران و کارکنان، بیشتر در مورد ایده‌های بزرگ و هر انچه که آنها را می‌ترساند، صحبت می‌کنند و برای تسهیل رشد و کسب و کارشان با کوچ مشورت می کنند.

 

اگر به دنبال رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود هستید، بیزینس کوچینگ به سبک رضا آذرپیرا را امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
باز کردن چت
سلام
چطوری میتونم کمکتون کنم؟